Aselinam Mom98 yaa ne güzel bir haber 😀benim ki de hiç emzik tutmadı çeşit çeşit de aldım bende bir denesem mi bakalım tutacak mı benim kızım da 5.5 aylık bu arada 😀
esmerayes Mom98 haha ne guzel bendd 5 ay ugrasip vazgectim elinde oyuncak olarak oynuyodu artik ugrasmadim 7. ayda kendi aliverdi 😂😂
Dk72 Mom98 ne güzel bir haber peki nasıl tutturdunuz kendisi mi aldı. Benim kızım da 2 ay 12 günlük emzik almıyor
BhtrOlcay_ Mom98 Ah yaaa bizimki hep atıyor (göğüsümü emzik gibi kullandığından🙈) ne güzel çok sevindim darısı bizim sıpaya🥳
Mom98 Aselinam deneyin bende çeşit çeşit denedim 3 aylıkken vazgeçtim bir kaç gün önce kayınbabamı kırmamak için denedim tuttu ve birakmiyor 😂
Deletedmom_29 Mom98 Aselinam esmerayes bu soruyu Bir çok kez forumda sordum ama tatmin edici bir cevap alamadım bebeğim 3 aylık 1 aylıktan beri emzik deniyorum. Emzigi güzelce emiyor ama emzik ağzında durmuyor yani bir süre sonra düşüyor bunun için emzik mi değiştirmem gerekiyor ya da bebeğim küçük olduğu için mi tutamıyor
Mom98 Dk72 3 aya kadar denedim çeşit çeşit emzikler hatta reçel falanda değdirdim ucuna çok az tatlansın diye sütte damlattim belki tutar umuduyla ama tutmadı bir kaç gün önce öyle ağzına verdim birde ne göreyim emiyor bırakmıyor 🐸
Mom98 Nisa-1 şuan daha zor oluyordu aslında elini sürekli ağzına almasından kurtulmuş oldum midesi bulanıp kusuyordu sürekli
Mom091 Mom98 kızım 22 aylık almadığım emzik kalmamıştı. Asla emmedi. Dün gece kutusundan çıkarıp ağzına takmış birini. Geceden beri emzik emiyor. Emziği de ters takıyor ama düz de takmıyor. Garip😁😁