tugbamomy Yamaniko20 Yağ sürmeye başladım daha iyi nemlendirir diye düşünüp. İdare eder şimdilik. Dalin kullanıyorum
Yamaniko20 tugbamomy bende mustelanın yağını sürüyodum doktor olmaz dedi nemlendirici sürmen lazım dedi
sevimlienerji Yamaniko20 benim bebegimin de çok kuruyordu doktor bioderma önerdi onu kullandık geçti hemen.ama alırken dikkat edin bebekler için olanından alın
Melindaninannesi BEYZANUR2020 bişey olmaz tabiki gözüne ve ağzına gelmemesine özen gösterin yeterli 🤗
tugbamomy Yamaniko20 Ay gerçekten mi? Ben danışmadan kullanmaya başlamıştım. Nemlendirici alıyım o zaman. Teşekkür ederim