Esra4646 kızım doğduğundan beri mama +anne sütü birlikte beslendi fakat 3,5 aylıkken meme reddi başladı ve neler yapmama rağmen 4. Ayda komple bıraktı 4,5 aylıkken dr umuz gelişiminin ek gıdaya başlamaya uygun olduğunu günde 1 öğün olarak ek gıda vermemi söyledi ilk yoğurtla başladık 3 gün kuralı uygulayarak sonra meyve püresi tadımı ardından sebze püresi tadımı bu şekilde gidiyoruz + meyvelerin suyunu sıkıp veriyoruz 30cc kadar bazen de bebek muhallebisi yapıyorum tabi hepsi dr umuz neyi nasıl önerdiyse o şekilde yapılıyor kafamdan bir şey uygulamıyorum . Şuan 5 ay 15 günlük 6. Ayda 2 öğün ek gıda verilecek +çorbalara başlıcaz yani 7. Aydada 3 öğün olacak kahvaltı eklenecek bakalım