Henüz doğum yapmadım özel hastaneye gidiyodum ama detaylı ultrason da bebeğimin omuriliğinde fazladan minik bir kemik tespit edildi doğum sonrası ameliyat olcak bebeğim.
Özel hastane kabul etmedi mecburen Ege üniversitesine devam etcem orda doktorum vardı zaten ama doğum yapan bi kaç kişi iyi şeyler söylemedi çok ta korkuyorum aranızda var mı Ege de doğum yapan memnun kalan memnun kalmayan süreciniz nasıl geçti anlatır mısınız😔🙏🏻