Seherronya Deletedmom11 sen doğuştan korona geçiriyorsun o zaman 😂 anlaman çok zor kuzum anca test ile öğrenebilirsin 🙄
Deletedmom11 Seherronya yani hakikaten corona olursam normal gribimden ne fark yaşarım diye düşünüyorum balım. 😂
Deletedmom11 Epifenomen-gkc o değil sabah gökçeyle öpüştük koklaştık öğlen hasta oldum. Şimdi korkuyorumda 🤷🏼♀️
paputmoms Deletedmom11 normal gripte tat kaybı yaşayınca ağzının tadı bozuluyor bunda ağzının tadında acılaşma bozukluk olmuyor en önemli özelliği bu
Epifenomen-gkc Deletedmom11 kuzum inşallah çıkar ormal gripsindir. Tat ve koku kaybı olmadan ve nefes darlığı olmadan normal gripten pek ayırt edilemiyor
paputmoms Deletedmom11 ben anında yaşadım canım direkt tat ve koku da azalma yaşadım.. Yemek yapmıştım eşim biraz tuzlu olmuş dedi yedim baktım tuz tadı gelmiyor sonra başka şeyler yedim çok baskın olan zeytinin tadını bile çok az aldım sonra odama gittim parfümümden sıktım kokusu çok baskın olmasına rağmen kokusunu belli belirsiz aldım hemen maskemi taktım sofraya Bi daha oturmadım ben dedim kesin oldum yemek yedik direkt eşim hastaneye götürdü beni gittik tat ve koku alamıyorum dedim ciğer filmi çektiler bişey çıkmadı pcr (sürüntü) testi yaptılar ertesi sabah 7 de e-nabızdan baktım pozitifim gece de eşimden ve bebeğimden ayrı uyudum salonda yattım bebeğimi maskeli emziriyorum onu almadan önce maske takıp ellerimi yıkıyorum ondan sonra onu emziriyorum canım bugün 6. Günüm
Deletedmom11 paputmoms çok geçmiş olsun, ama ben zaten tat ve koku belirtisiyle asla anlayamam sanırım. Hastanede covidliyle temaslı olmadığınız halde yapılıyor dimi test, özellikle temaslı hastalara yapılmıyor, isteyen herkese yapılıyor
Mirzafeyza2020 Deletedmom11 geçmiş olsun canım bildiğim kadarıyla hamilesin sen yine de ihmal etme herkeste farklı oluyo belirtiler çok geçmiş olsun🌸
Deletedmom11 Mirzafeyza2020 evet hamileyim, akşam test vermeye gidicem sanırım, bir kaç kişiden talep üzerine test yapılmıyor vs diye duymuştum ama inşallah yaparlar
Deletedmom11 paputmoms ağızla alakalı hiçbişeyi anlayamam malesef, 9 aydır tat kaybım ve dil yaralarım var 😖
Mertrecepk Deletedmom11 bende hıc bir belirti yoktu karantina boyunca da olmadı da.. malesef eşim ateşlenince ve ağrıları olunca test yaptırdı ve pozitif cıktı ardından bende yaptırdım benin kide pozitif çıkmıştı.. Ama dediğim gibi hicbir semptom yoktu.. Çok şükür geçti bitti..
Mirzafeyza2020 Deletedmom11 Siz belirti var diyin gerekirse ısrar edin Hamileler ilaç kullanabiliyor mu acaba ?
paputmoms Deletedmom11 yooo ben temaslı olmadığım halde yaptılar illa temasa gerek yok filyasyondan gelen kadın asansörden bile kapmış olabilirsiniz dedi
Benimoykum Deletedmom11 birden baş dönmesi mide bulantısı halsizlik yorgunluk ishal başladı doktora gittim ilaç verdi ishal ve bulantısı için 3 gün sonra tekrar gittim daha kotuydum tam kan tahlili idrar kaka tahlili yaptı bişey çıkmadı serum verdi 🤷 4-5 gün sonra toparliyorum derken koku ve tad kaybı oldu bende gitmedim tekrar doktora çünkü o güne kadar yerimden kalkamadım bile 3-4 gün sonra oda düzeldi göğsüme ağrı girdi sırtıma 4-5 günde o düzeldi atlattım zor oldu biraz 16 gün karantina ya aldım kendimi evden çıkmadım aradan 20 gün gevti dün akciğer filmi çektirdim temiz çıktı doktor test istemedi bende ishal bulantı vs bunların covit belirtisi olduğunu bilmiyordum sağolsun ikinci sefer gidince de saçma sapan tahliller yaptı d vitaminine kadar Covit aklına gelmedi sanırım uzman bir doktor bide özel hastane dün de profesör e gittim göğüs hastalıkları oda gerek yok dedi heralde vaka sayısı yüksek gozukmesin diye mi bilemiyorum ama sanırım kendimizin doktoru olucaz 🤦
Deletedmom11 Seherronya aaaayy seher tamam süpersin. Çünlü normal gribim de covid gibi, birtek bu ayırır sanırım beni.
Minikannesi00 Deletedmom11 yok canm üşüme hissi yokta ,alt ark bacakta çok ağrı olmuştu kaynanamda. Bende boğaz ağrısıyla başladı . Çok teşekkür ederim bu arada