Mayis_prensesi Evet kızlar 6 aydayız 5.ayık ortalarında ek gıdaya başladık ama sütüm azalmaya başladı gece dolardı göğsüm ama şimdi hiç öyle değil kızım doymuyor sütümden siz de oldu mu öyle neler yaptınız 🤦🏼♀️
serebro Mayis_prensesi Cansualp çok fazla besliyor olabilir misiniz yani doyumluk değil tadımlık olmalı diye biliyorum. Çok doyarsa doğal olarak memeden uzaklaşır ve süt azalabilir. Günlük 2 öğünü geçmemeli. Hep okuduğum makaleler bu yönde. Bebegim 7 aylık.
Nisan_35 Mayis_prensesi tüm emzirme danışmanlarının ortak görüşü iilk bir buçuk ay tadımlık olacak sekizinci ayda hemen hemen başlıycak yemeye günlük bir çay bardağını geçmeyecek şekilde ben o şekilde yapıyorum zaten meme reddi yaşadık kaç sefer ek gıdayla da doyarsa geri dönüşü olmaz asla
Cansualp Benim bebeğim de gündüz memeyi hiç almıyor karnı doyuyor galiba gece alıyır sadece ama azaldığını farkediyorum