Kızım 6 aylık bugün bi tarif denedim yedi ve sevdi ama sürekli ml ile gittigimiz icin şuan doyup doğmadığını anlamıyorum sizce doyarmi
Tarif: 1 yumurta sarısı 1 tatlı kaşığı labne 1 tatlı kaşığı pekmez 4 adet bebek biskivisi( el yapımı)
1 kaşıkta formül mama koydum(hipp) sizce doymusmudur kahvalti olarai verdim
Sabah 7 gibide sade mama vermiştim