Kızçeler merhaba…
her şeyi denedim ama kızımdaki bu kabızlığa bir türlü çare bulamıyorum.Kabız yapacak meyve ve sebzeleri vermememe rağmen bir türlü düzelmiyor.Fitil,lavman da denedim öyle zor da olsa yapıyor ama çok çok katı ve yaparken yavrum çok ağlıyor insanın içi parçalanıyor…Kayısı hurma kaynatıp püre yaptım fayda etmedi,armut püresi falan hiç biri fayda etmiyor çaresiz kaldım.Deneyip de kesin sonuç aldığınız bir yöntem varsa paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkürler🙏🏻