cigdem_Elif 2 gün önce aşımız vardı 2. Dozlar yapildi ilk dozlarda bise olmadi ama bu sefer kızımın sağ bacagı kızarmış ve sertlesmis biraz başina gelen var mı hemşire olabilir dedi ama yine de korkuyorum