Kızlar pazartesi annem kargo verdi postaneye normalde bugün gelmesi lazımdı dünden beri ordu merkezde bekliyor sinir oldum ya bulunduğum yerde şubeyi aradım kargom geldi mi diye bayağı kargo geldi ama dağıtım yok dedi karantina var dedi kapattı bu kadar mı sorumsuz olunur ya önceden yine veriliyordu kargo pazartesi verilince persembe günü elimde oluyordu hâlen ordu merkezde bekliyor varmı başına böyle bir şey gelen ya