Yhi03 kendime yaptıpım en büyük iyilik diyebilirim hamile halime mahvoluyordum bocsh süpürgemle. Dikey istiyordum bebek olunca pratik olsun üşenmeden süpüreyim 6 ay önce aldım ve çok memnunum ışığı var bütün tozu kiri gösteriyor. 60 dk şarjsız dayanma süresi var zaten o sürede de ev bitiyor . Hafif süpürmesi kolay. Uzun oldupu için eğilip bükülme bel ağrısı yok. Toz haZnesi kolay her süpürmeden sonra boşaltırıyorum çok memnunum. Dyson istiyordum ama pahalı da geliyordu philipsin de çıkardığını görünce aldım iyki de almışım ondan eksiği yok fazlası var bence