sznars Merhaba kızlar oğlum. 4 ay 20 günlük gözyaşları yanağına damliyotdu sürekli. Doktor göz pınarı açılmamış o yüzden böyle dedi damla ve masaj önerdi şimdi artık öyle bir durum yaşamıyoruz, salgın var diye kontrole götüremedim. Damla kullanmayı bıraktık. Benimle aynı durumu yaşayan war mi?
Deletedmom090 sznars biz 6. Aydayız damla kullanmıyorum ama masajı eskisi kadar sık olmasada hala devam ediyorum. 1 yaşına kadar demişti o zaman doktorumuz.
sznars domatesim göz yaşları kendiliğinden yanaklarını akıyor du şu gibi göz pınarın tıkalı olduğu için normalde açık olsaydı burun içine gidecekti ama tıkalı olduğu için yanağına suzuluyordu.
babyboyege Benim oğlum da da gözyaşı göz pınarından yanağına doğru süzülüyor ama açıkcası bu durumun bir sağlık sorunundan kaynaklandığını hiç düşünmemiştim bir yakınımın bebeğine dediğiniz teşhisi koymuşlar gözyaşı olmuyormuş ve gözleri çapaklanma yapıyormuş bu durumdan dolayı o yüzden bende hiç öyle bir durum olabileceğini düşünmemiştim
Banuu Bizimle öyle ağladığında göz yaşları akıyor hatta iyi göz pınarı tıkalı değil fln diyordum 😲 şimdi göz yaşı akmamasımı lazım anlayamadım. Görümcemin oğlunun hiç akmıyordu tıkalıydı. Kafamda deli sorular oluştu şuan🙄🙃
Ayca Banuu agladıgında akması normal,aglamadıgında normal zamanlarında eger göz yaşı akıyorsa sorun var demektşr ve genelde göz yaşı kanalı tıkalı oluyor
Ayca Benim oğlumunda öyleydi,normal zamanlardında gözyaşı alıyordu çapaklanıyordu doktora götürdük bir cihazla baktı ve göz yaşı kanalı tıkalı dedi,sonra bizede masaj ve bir damla önerdi onları uyguladık geçti tekrar doktora kontrole gittik oda baktı tekrar geçmiş dedi