Nida1404 2 ay 26 günlük bebeğim var kızlar gazdan çok çektik o yüzden bir şeyler yerken çok dikkst ediyorum meyve yemeyi özledim sizce hangiler gaz yapar, hangi meyveleri tüketmeliyim ?
Tatlisannedilekk Nida1404 armut ve erik gaz yapıyor canım, turunçgillere de gaz yapıyor diyolar ama ben mandalin yiyorum
hulyadurmus Nida1404 Bizim de gaz durumumuz var canım gerçekten dediğin gibi bende çok özledim meyve yemeği Cennet hurması yiyorum günde bı tane sabah yada öğlen bir sorun olmadı istersen ye dene bı baktın ki sorun oluyor bebeğin de yemezsin. 😊
Nida1404 Tatlisannedilekk cennet hurması yapıyor mu peki canım biliyormusun? Bir de bebeğiniz kaç aylık
Tatlisannedilekk Nida1404 1ay 21günlük canım, cennet hurması ve balkabağı gaz yapmıyor diye biliyorum. Oğlum çok gazlı bir bebek değil çok şükür oyüzden çoğu şeyi yiyorum ben
Nida1404 SinyorinA evet canım biliyorum ama gaz yapar mı acaba 🤔 balkabağı tatlısı gaz yapar mı acaba
SinyorinA Nida1404 hic bilmiyorum ki canm ama cokta kasma bence sonucta süt olmasi yada vitamin almak icinde yemen lazm bide bebegnin bunyesi zamanla alisacak mecbur
Nida1404 hulyadurmus çok geçmiş olsun kuzum çok zor deneyim bende o zaman, ksbak tatlısı nar yedin mi yada başka hangi meyveleri tüketiyorsun?