limonlukarpuzzz Bahar_N her doktorun aşi takvimi farkli oluyor. Bizimde 3 ve 5. Ayda yapti aşiyi her doktor kendi takvimine göre yapiyor :)
Umayimm isun evet eczaneden alıp yaptım evde sağlık ocağı yapmıyoruz dedi hem asiya 300 verip hem özele de götüremedik yani o yüzden ağzına enjekte ettim damlasını ziyan etmemek gerekiyor ama ben başarıyla atlattım şükür