Med 20 günlük anneyim. Uykusuz geceler,gündüzler,herkes gibi yorgunluk, yemek, temizlik yapamama 🙆♀️ annelik ne kutsal ne zormus gerçekten. Tam olarak ne zaman düzene girdi hayatınız. En azından günlük işleri yapabilmek adına? Tecrübeli annelerim 😑
Zelisblt Med ya tam şu ayında düzene girdi diyemem kendi bebeğim için çünkü her günün ayrı bi macerası yorgunluğu var. Bebeğin bir günü diğerini tutmuyor. Tam düzene girdi derken atak başlıyor onu atlatan kadr diğeri başlıyor ama bir şekilde geçiyor zamn. Şuan 10 aylığız ama dün doğum yapmış gibiym ne ara bu kadr büyüdü diyorum, kendinizihiç üzmeyin ve bebeğinizle anın tadını yaşayın 🌼 zaman çok hızlı geçiyor 🍂.
Yusufum02 Med ya bebekten bebeğe deyısoyor 5 buçuk aylığız hala bir uyku düzenimiz yok Bn düzene sokuyrm ama istediğim gibi olmuyor mlsf
GokturkAlp Med yürümeyi tamamen sökünce rahatladık valla.dişler çıktı, atak haftaları bitti, uyku düzeni oluştu, düşme vs tehlikesi kalmıyor, bunlar 15 ayı buluyor.