Cansu_levnt0809 2.5 aylık bebeğimi beşiğinde sallayıp uyutuyorum ağızından emziği atıyor beş dakika daha sallıyorum ,odaya gidiyorum tam toplamaya başladım zaman ağlayıp uyanıyor sizin bebeklerinizde öylemi acaba 😞
Meriwa Cansu_levnt0809 gündüz uykusu için mi canm öyleyse bizimde öyleydi bugun tam 3 ay olduk gündüz hiç uyumuyo dencek kadr az
Zeynep_alya24 Cansu_levnt0809 gündüz uykusunda benım bebegimde öyle 3 ay 2 günlük olduk gündüzleri en fazla 25 dkk uyuyor
Cansu_levnt0809 Meriwa evet gündüzleri hiç uyumuyor durmuyor ağlıyor evin işleridir falan hep kalıyor bir saat kadar uyusa bari 😊