Enlimonlusundan Doğum sonrası sac dökülmesi yaşayan var mı? Normal deniliyor ama benimki neredeyse 1 buçuk aydır avuç avuç dökülüyor. Bu kadarı da normal mi ya?🤔😔
Eyllbb Enlimonlusundan benim 1 sene oldu hala aynı. Kafamda nasıl saç kaldı bilmiyorum toplu gezidigim halde evin her yerinde saç çıkıyor deliricem 😑
Meriwa Enlimonlusundan 3 ay oldu doğum yapalı dün aşısı vardı aile hekimliğine gittim cnm değerlerime baktırdım bugun aldım hepsi cok iyi güzel besleniyorsun dedi psikolojik dedi ama sorunum da inanki yok her evde olan seylerdir bemix ampul falan verdi haftada 2 kere tampon yapıcam pamukla bakalım kullanan memnun kalanlar var dedi doktorum
ZeynepCakir Enlimonlusundan Benim dökülen saçlarımı görsen yuhh dersin. 2aydır avuçavuç sabahakşam dökülüyor. Saçlarımı heryerde görüyorum nefret geldi artık. Buzdolabımdan bile çıktı sen düşün. Sürekli topuz yapıp tarayıp topladığım halde dökülüyor. 😑Temizlemekten ve görmekten usandım.
Gloria1 Enlimonlusundan hamilelikte dökülmeyen saçlar dogumdan 3 ay sonra dökülmeye başlıyormuş benim de avuç avuç dökülüyor ama artık takmıyorum nasılsa doğurup da kel kalan görmedik geçecek elbet
Meva_ Enlimonlusundan aynı durumdayım 30 yaşındayım ilk kez saçım dökülüyor tutam tutam evin heryerinde saç çıldıracam.
SinyorinA Enlimonlusundan benimde aşırı aşırı dökülüyor cok kalin saclarim ince olsa smdiye kadar kel kalmistim diyorum 🙄 korona olmasa kuafore gdip biraz kestircektm malesef gidemiyorum kendim kestim uçlarından biraz bakalim etki edecekmi 🤷♀️