ZeynepDuruuu Crnzrdn Vala tebrik ediyorum sizi Bende seyehat ettim 2 3 aylıkken tek başıma cesaret edemedim. Bu model baya kafama yattı. Çift yönlü olmaması çok sorun olurmu bilmiyorum
Crnzrdn ZeynepDuruuu bizim için pek problem olmadı ama elbette tercih sizin tabi ki bir de ayrıca arabamıza pusetimizi aldık tek satın alarak hallettik
ZeynepDuruuu minikbirbal Bende bırakabilsem arabada keske daha kolay olurdu Malesef esim işe gidip gelirkn kullanıyo
Yelizdurmus Esra4646 ama o ürün biraz kg bakımından ağır ben kullanıyorum açıkçası memnunum ama annemlere gittiğimde kapatıp binaya koyana kadar canım çıkıyor 😩
Yelizdurmus Esra4646 ben çok seviyorum ama ağır sitede 2 giriş var bana yakın olan merdiven ve taaa öbür girişten geliyorum . Ağır yani
Meriwa ZeynepDuruuu ne alıcaksanız alın mağazada açıp kapatın taşıyın bi elde cocuk olduğunu düşünün bi daha baston almıycam yeterli yani
ZeynepDuruuu Crnzrdn Aynen çok doğru iyice bakıp deneyip almak lazım. Bende tekrar baston almak istemiyorum