Zeynepazram benim küçükken bilekten sonra da dirsekten kırılmıştı çok havada tutmana gerek yok ama fazlada hareket ettirme ben küçük olduğum için tabi yerimde durmayan bir çocuk olduğumdan ağrısa da sokakta oynamaya devam ettim 1 hafta her gece ağrısından uyuyamıyordum sonra geçti ağrısı hareket ettirmeseydim belki daha erken geçerdi o ağrılar dirsek çok kötüydü bileğim o kadar değildi