Yigitalininannesi Ozlem0009 3.5 4 saatte bir için gayet normal . Ayrıca her bebeğin kapasitesi çok farklı sizinki 120 ile doyarken benimki boymayabiliyor malesef zaten kilolu doğduk oyuzden dr kontrolünde ilerliyoruz
Merveipekalkan Humakusum bende aynı durumdayım doğduğun beri mama alıyor sütüm gelmemişti hala az o yüzden 4 saatte bir 60 cc veriyorum yetiyomu anlamıyorum. Kusuyoda ama hep aç gibi geliyor bana😕
Humakusum Merveipekalkan bizimkide kusuyor bende 4 saatte bi 60 verip diğer zamanlarda emziriyorum denemelik 90 vermiştim daha çok kusmuştu anladım sonra fazla geldiğini
Mdhgks Arkadaşlar merhaba öncelikle bence her bebek farklıdır seninki az içiyor benimki çok seninki açtır gibi söylemler anneleti yıpratır benim oğlum 6,5 aylık 9.900 gram 70 cm 3.ayından beri sağarak süt veriyorum 4. Ayında 3 saatte bir 180 içerken bu ay 90 100 lere düşürdü almak istemiyor bende zorlamıyorum domuz gribi oldu ondan önce diş sancıları dönem dönem iştahları değişir bence önemli olan aylık kontrolde kilo alımının normal olması her bebek iştahlı olmuyor malesef
Sare35 Ben burda çok iştahlı falan yazdım ya kızlar bebeğim iki gündür ne süt.ne mama ememiyor nazar mı değdi çok üzülüyorum kaç saat oldu 30 cc içeremedim ne olur görenler dua etsin okusun 😫hiç böyle olmamıştı doğduğundan beri zayıflamaz inşallah zaten çok kilosu yok 7.5 kilo 6 aylık
Ozlem0009 Sare35 ara sira bebeklerde iştahsızlık olabiliyor canim üzülme benim bebegimdede oluyor bazen
Sare35 Ozlem0009 ilk defa oldu anlamadım ama çok üzücü bir durummuş inşallah bir sıkıntısı yoktur sağol canım