Sare35 benim bebeğimde ilk iki ay içmesi gerekenin üstünde içti bende sağarak veriyorum ama ikinci Aydan sonra bayağı azaldı içtiği süt miktarı bende çok üzüldüm birde ilk Bebeğim haliyle insan merak ediyor bir sıkıntısı mi var diyor sütü sağdıgim icin farkettim ki sütun rengi koyulaşmış mesela önceden şişedeki süt dopta beklerken yarıdan fazlası su oluyordu şimdi su miktarı daha az ve Bebeğim önce 90 içip doyarken şimdi 60 içip doyuyor gelişimi de az içmesine rağmen iyi ☺️