Psikolojikdanisman yani şöyle ki plasenta previanın da Türleri var,benimki rahim ağzına çok yakındı tam kapatmıyordu.En baştan beri aşağıdaydı,yukarı hiç çıkmadı.21.haftada çok ciddi bir kanama yaşadım ve hastanede kaldım.Sonraki sürecim doğuma kadar istirahat ile geçti diyebilirim.Doğuma kadar vitamin ve ilaçlarımı düzenli kullandım.Takiplerimi hiç aksatmadım.Doktorum da sağolsun beni çok rahatlattı.38+2 sezaryen günümdü,o güne kadar da bir daha kanama yaşamadım çok şükür kızımı kucakladım.Kendini yoracak işlerden kaçınman gerek zaten doktorun gerekli bilgilendirmeyi yapar,kaçıncı haftandasın bilmiyorum ama yukarı çıkma ihtimali de var