Merhaba, bebeğim 5 aylık. Emzirme süresi çok kısaldı. En fazla 10 dk emiyor. Bazen bu süre daha da kısalabiliyor. ¾ saat emmezse 10 dk, daha az sürede emzirirsem daha kısa emiyor. Sizce normal mi? Böyle bir durum yaşayan var mı? Kilo alımı da normal sayılır. Geçen ay 600 gram almıştı. Baştan beri öyle aman aman kilo alan bir bebek değil.