Bsraskmn Yusufmomm ne güzel hayırlı olsun 40 ınız bizim daha 4. günümüz ya zaman hiç geçmiycek gibi geliyo inşallah bizde bir an önce normal hayatımıza döneriz sizin gibi. Haftaya tekrar doktor kontrolüm var dediğiniz hapı bir sorayım