14 günlün bebeğim var emzirdiğimde minimum 20 dk memede tutmaya çalışıyorum bazen genzine kaçıyo uyuya kalınca . Sonra uyanmıyo yarıda kesiliyo emmesi. Bazen de geçiyo vakit 20-30 dk yı ben kendim bıraktırıyorum. Sizce o bırakmadan bıraktırmak doğru mu bu aylarda . Bazen yeni doğan acıktığını ve doyduğunu bilmez diye yazılar okuyorum lütfen fikirlerinizi paylaşın çok bunaldım