Nisadnc İnstagram sitesinde görüyorum fiyatları cok uygun ama güvenilir mi kalitesi nasıl alısveris yapanlar yardımcı olabilir mi?
Derin0225 Nisadnc ben daha 1 ay önce alışveriş yapmıştım 1 gömlek tunik 1 tane sweetshart ve bir tane kap almıştım cok cok memnunum
Yenianne135 Ben geçen yıl yapmıştım. Kazak ve tunikler çok küçük gelmişti, ortaokula giden yiğenime verdim o giymişti. Ben bayağı bişey almıştım yarısı iyi yarısı kötü gelmişti
Nisadnc Derin0225 valla fiyatlar oyle uygun olunca baya tereddüt ettim de madem iyi geliyo bende siparis veriyim o zaman:) ödemesi nasıl oluyo?