Selimustafa benim 2.hafta koku tat gitti, önce tat gitti. Hatta sonlarina yaklasitigimi düşünürken. tam da dediginiz gibi, geceleri sıkıntı artıyo gün içinde ufak tefek sorunlar varken geceleri mahvoluyorum, ateşim çıkıyor mesela. Parol kullan arkadaşım