Güzel anneler merhaba bebeğim 7 . Ayına girecek 1 aydır ek gıda tadımına başladık ama hiç bişeyi sevmedi bi kaç gündür kahvaltı ve öğle yemeği karışımları hazırlıyorum 2-3 çay kaşığı zor yiyor açmıyor ağzını oyun oynarken yedirmeye çalışıyorum ağzını açık gördüğüm anda bu doğru mu bilmiyorum ama öyle de yapmasam hiç yemeyecek , 3 aydır mama ile besleniyor günde 20-30 cc anne sütüm ancak çıkıyor bu ara mamayı da istemiyor biberonu itiyor ağzına sokunca verince bi şekilde içiyor ama ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum aynı durumu yaşayan var mı