Gari_de_Gari Derincanan ben çok severim bayılırım hatta😂 biz cennet elma sı deriz 😊benim yavrular da yerler ama öyle çok çok değil
Derincanan Gari_de_Gari evet cennet elması diyende var burdada hurma diyolar 🤷♀️Bahçede agacımız var Bayada verdi bu sene maşallah 🧿 koparıp günde bi tane yediriyorum şifa deposu
Derincanan [silindi] bende aynı 😂dün yogurtla yedirdim yedi baya bugünde yulaf muz ile denedim biraz önce arkadaşın tavsiyesiyle onu da yedi baya demkki benim kız sevdi bunu 😂
Gamzeli03 Derincanan ermiş olanı ye cnm setler biraz ağzı mayhoş yapıyor olgun olanlar çok tatlı bende sert yemiştim tiksindim eşim ısrar etti bir kere ye yatırıma diye gerçekten çok lezzetli 😋 biraz önce oğlan yedi kalan yerleri ben yedim 😋
Balbocegi Derincanan Aysc Şimdi yaptım, pişiyor. Ama bu sefer değişiklik yaptım. İçine iki adet muz, bir kuru incir, iki adet gün kurusu ve iki adet kuru kayısı koydum. Pişince de atarım resmini 🔜Kuru üzüm koymadım. Ev de yoktu.
Aysc Balbocegi Balbocegi çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık 🥰 oğlum yemese bile ben yerim bunu 😂