OcihanZ Merhabalar .kimilerine göre anne sütü çok fayda eder bebeğin gözü çapaklanıyorsa kimilerine göre ise tam aksi asla faydası olmaz üstüne zararı bile olabilir. Sizin bu konuda tecrübeleriniz neler?
YasemiNYagmur1 OcihanZ kafasını üşütüyorsa gözü çapaklanır diye biliyorum şapka tak uyurken falan ben doğduğundan beri gözünde çapak gördüğüm an şapka takarım ertesi gün olmaz. Sütün faydası var mı bilmem annem yüzüne sür bile derdi ama denemedim
Ata0905 OcihanZ anne sütü enfeksiyon varsa azdirir. Göz çok hassas bir organ . Ve çok dikkat etmek gerekiyor .serum fizyolojik ile temizlenebilir. Fakat kızarıklık çapak enfeksiyon varsa mutlaka tıbbi tedavi gerekir.