6 aylık bebeğim var emziryoum dişimin dolgusu düştü ve iltihaplanma yaptı diş doktoru ilaç vermek gerekiyor ama emzirdiğini için olmaz ddedi dişi deldi iltihabı aksın gel kanal tedavisi yapıcaz dedi. Kanal tedavisi yapılırken emzirmede bir sorun olur mu bilenler yardımcı olursa sevinirim