Serolinaa Telaş yapmayın, süt varsa her türlü içer, büyür. Benim kızım 11 aylık, artık keyfinden içiyor. 2 dk 3 dk. Misal en son sağ göğsümü verdiysem 2 dk emdiyse bir dahakine yine aynı göğsümden veriyorum. Zaten şişkinliğinden de hala süt var mı yok mu anlıyorum