Arkadaşlar çocuğumun kilosu iyi doğdu ilk ay bir kilo aldı ikinci ay 600 gram almış 😭 doktorum böyle giderse mamaya başlarız dedi . Aslında sütüm var bence ama. Sürekli gazı olduğu için kızım çok az emiyo normal emme süresinde az zaten doğduğun dam beri en fazla memede kalma süresi 7 8 dkdır . İlk kızım Maşallah iyi kilolar almıştı . Şimdi böyle söyleyince çok üzüldüm 😢 sütümün yağlı olması için neler yiyebilirim sizce mama vermek istemiyorum çünkü