Meme reddi geçici bir durum. Emzirmeye çalışmaktan vazgeçmeyin. Çok zor durumda kalırsanız doktorunuza danışın. Benim oğlum da 4 bucuk aylik ve neredeyse 1 buçuk aydır doğru düzgün bir şey yemiyor. Geçen ay 200 gr aldı sadece. Yine de doktorları gelişim olarak çok iyi dedi. Bu ay da korona olduk, tam beslenmesi düzelmişti ki yine emmemeye başladı. Mama zaten kesinlikle yemiyor. Böyle durumlarda genellikle ayağımda sallayıp uyku sersemi haline getiriyorum, öyle emziriyorum. Ya da emzirme pozisyonları deneyin. Bazen kucağımda kesinlikle reddediyor ama ikimiz de yatağa uzanırsak yanımda yatarak emiyor. Pirinç unu vermeden önce kesinlikle her yolu denediginizden emin olun. Meme reddi için duşta emzireni de duymuştum ama daha onu denemedim.