Karyakrcr Serum fizyolojik ile denedim bugün 3 aylık kıızm hırıltılar oluştu zor nefes alıyordu şırıngayla iki burnuna sıkıpp kaldırıp sırtına vurarak yapmaya çalıştım ama şunu sorcaktım bunu yapıp zararını gören var mı acaba kulak yada beyne zararı var mı?
Karyakrcr Zeynep35_ aynen çok hırıltısı vardı ben bilmiyordum bu yöntemi yapmaya korkuyordum baktım çovuk uyurken zor nefes alıyor korkumu yenip uyandırıp yaptım 2 kez üstüste gün içindedrnyapmk gerekiyormuş bikaç kez geçen nefesi kesilmişti baygınlık geçirir gibi oldu buna bağladım biraz zrarı olmuyorsa güzel yapcam hep artık teşekkür ederim
Karyakrcr TinkyWinky 3 aylık bebeğim geç mi farkettim bunu bilmyorum ama inşallah bişey olmamıştır bronşlarına şimdiye kdar😭 bendr yapcam düzenli bi şekilde artık
TinkyWinky Karyakrcr düzenli yapmak gerekiyor emmeyi uykuyu her şeyi etkiliyor tıkalı burun.Sekresyonu ya ağızdan atıyor veya yutuyor yutunca fark ediyorum kakasında mukus oluyor kakayla atıyor ☺️
hirazls Karyakrcr mutlaka yan yatırın tam şekilde kafasını bi elinizle sabitleyin ve sıktıktan sonra hemen cevirmeyin bi 4 saniye kadar bekleyin öbür burundan atıcak cunku sonra diğer tarafa ceviri gene aynısını yapın sonra yüz ustu cevirip sırtına pat pat vurun ve biraz bekleyin dik tutun otri bebeyle çekin tam yan cevirip sıkmazsanız ortakulak iltihabı yapar 👍 yanlız bebeğiniz büyümüş artık dik tutup yapın alışın yani buna daaha kolay risksiz direk dönüp diğer burundan akıyor bunun içinde instadan nurselina cocuk doktoru var onun profiline bi bakın ben öyle yapıyorum
Melek42 YouTube’da Uzm.Dr. Osman Gönülal’ın videoları var bu konuda. Her beslenmeden önce yapılmasını öneriyor. Bir zararı yok aksine çocuğun yaşam kalotesini artıyor. Ben de her gün düzenli yapıyorum. Faydasını gördüm. Videoları izlemenizi tavsiye ederim