Can_imin_Cani Ama eğer böyle bir durumunuz varsa zamanla daha da azalabilir , işiniz daha güç hale gelir . Benim bir akrabam yumurtalıklarını dondurmuştu . 32 yaşındaydı gençti , çocuğu da yoktu . Doktor yumurtalıklarını dondur gerekli tedavilerden sonra tüp bebek demişti . 2 izleri oldu MaşAllah . Rabbim çocuğunuza hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip eylesin . Eğer tekrar çocuk sahibi olmak istiyorsanız ihmal etmeyin derim