Sibelyamac İyi akşamlar arkadaşlar bu gaz damlasından aldım ama nasıl kullanmam gerekiyor tam anlamadım 10 damlayı 1 defa da mı veriyoruz yoksa gün içine yayıyor muyuz
serenaysimsek Sibelyamac ben 5er damla olmak üzere 3 kez veriyodum. Bebeğiniz gaz durumuna ve doktor önerisine göre hareket edin bence😊
damlahira Sibelyamac ben 20 damla veriyordum öyle dedi bize eczane anca faydasını görürsünüz dedi içindeki kağıtta da yazıyor
Aslihannazli Sibelyamac günde 3 kere 5 damla kullandım canım benim ilk 2 gün bebeğim uyudu dedim ki çok şükür bitti kötü günler sonra tekrar başladı anlamadım Biogaia kullandım çok şükür azaldı artık başa çıkıyoruz
Sibelyamac Dry_m kusura bakmayın anca yazabiliyorum iki gündür kullanıyorum şimdilik rahatladı bebeğim