Kzyannesi17 Kızlar bebeğim 21 günlük gaz sancısı var be çok rahatsız gece uykuya dahi geçemiyor dr vicol ve biogaria gaz ilaçı verdi kullanan var mı
Mircan Kzyannesi17 ben bio ve sarbsimplex kullanıyorum çok faydası oldu ama en iyisi zeytin yağıyla popo deliğini hafif masaj yapar gibi ovuyorum bütün gaz çıkıyor öyle uzun değil saniyelik en çok onun faydasını gördüm popo deliği yumuşak olunca gaz hemen çıkıyor rahatlıyor
Neslihantrkk Kzyannesi17 38 günlüğüz biogaia ve nurse harveys kullanıyorum biraz rahatladı ama sancılar devam ediyor . En rahat yüzüstü yatınca çıkarıyor gazını doktor önermişti en çok öyle rahatladık. Ama gözetim altında yatıyor o şekilde .
Kzyannesi17 Dilara61 faydasını gördünüz mü , kaç günde etki eder bebeğime biz daha dün kullanmaya başladık
Kzyannesi17 Dilara61 amin inşallah canım günde 5 damla kullanıyoruz akşam saatlerinde veriyorum siz nasıl kullanıyorsunuz
Totisinannesi Dilara61 1 haftadır kullanıyorum fayda etmedi. Gece cocuk catladi resmen. Sesi kisildi yavrumun 😢
Dilara61 Kzyannesi17 ben ya sabah veriyorum yada oğlen ama mama da once yada süten once sonra verirseniz kusar
Kzyannesi17 Dilara61 Bebeğimi emdiremedim tutmadı mama kullanıyoruz acaba mamada gaz yapar mı doktor mamayı değiştirmeyi önermedi
Betul1231 Emziriyo musunuz? Rezene çayını kimyon dene canım ben çok faydasını gördüm damla kullanmadım hiç
Mavismila Kzyannesi17 hangi mamayı kullanıyorsunuz aceba evet bazı mamalar da gaz yapıyor hatta hepsi yapar ama örneğin aptamil gibi bi mama yeni doğan için biraz ağır geliyor kabızlık ve gaz hatta biz kusma bile yapıyordu
Totisinannesi Dilara61 pirt pirt yapsa bile peşinden karni tas gibi oluyor yine. Ovaliyorum bacaklarini karnina çekiyorum ama yok olmuyor oyuzden meme de ememiyor 🙁
Epifenomen-gkc Kzyannesi17 canım mama dokunuyor yüksek ihtimal bebeğine. Ben hipp organic combiotic kullanıyorum kabızlık gaz veya kurma yaşamadım
Oykununannesii12 Kzyannesi17 sma optipro kesinlikle. Aptamil gaz yapıyor bebeğiniz ondan dolayı rahatsız oluyor olabilir
Mavismila Kzyannesi17 evet canım biraz ağır bi süt hazmı zor en azından benim bebeğim de öyle yaptı birkaç arkadaşımda aynısını söyledi ama