Kızlar bebeğim 5 aylık 2,5 aylık olduğundan beri
Önce 3.4 tane Çişli bez saymiz vardı son 1 aydır 2.3 taneye düştü endişelenmiyim Dr 4 aylık kontrolde söyledim ama her bebek 5.6 tane çıkaracak siye bir şey yok 3.4 iyi bir sayı demişti ama şuan 2.3 oldu