7 buçuk aylık bebeğimi geçen gün dışarı çıkarmak zorunda kaldım. Güneş vardı ama malum sonbahar havası serin sanırım soğuk aldı hatta sanırım değil kesin 😭 burnu tıkalı temizlesem de tekrar doluyor, hapşırıyor, geceden beri toplasan 3 saat anca uyuduk, dün gündüz de böyleydi hergün 1bucuk-2 saat uyurdu dün yarım saat uyudu. Serum fizyolojik dışında neler yapabilirim? 😔 biraz daha iyi olsun mamasını içsin diye.