Bebibebi Kızlar çoğu kişi kullanmama taraftarı ama bn çok içinde bırakmamak şartıyla arada bir denemek istiyorum kaç aylıkken bindirdiniz bebeklerinizi
ErvaKader Bebibebi 7aylik bindirdim 2ay bindi çünkü ralli yapıp heryere çarpıyordu ve bı tarafa ağırlığını verip yani biseye ulaşmak için egiliyordu diğer tekerlekler hava kalktı tehlike saçan bı bebekti 😰😀
Buglemefsaamoms Bebibebi benim kızımda çok hareketli kurtarıcım oldu desem yeridir😂gün içinde 20 dakika duruyor akşamda 20 dakika duruyor çok seviyor 😊
Hibou 6 ayına 3 gün var bende yeni aldım dün denedik bayıldı :) Kızım çok hareketli bir bebek bir kaç dakika ayakta dursa bile iyi benim için