bebegiminbesigicamdan Ben fakirin kaave makinesini kullaniyorum ama hic memnun degilim kahveyi yakiyor tavsiye edebileceginiz guzel kopuk yapan bi urun var mi
Deniz-51 bebegiminbesigicamdan Karaca hatır ben çok memnunum çok güzel pişiriyor çok köpüklü nefis oluyor ben 2 yıldır kullanıyorum