Ece123 Kuzumm ya Rabbim sabrını artırsın insaAllah ama lütfen minik meleğine bağırma 😔💜 Annelik çok zor evet.. O yüzden Sevgili Peygamberimiz “Cennet annelerin ayaklarının altındadır” diyor 💚 🤱🏻 Bu yaşadıkların kolay değil lakin boşuna da değil.. 🌸 O sana şuanda muhtaç biliyorsun 🤱🏻💜 Sen ona bağırdığında yaşıtlarımız gibi yapıp ne seni terk edebilir, ne tepki verebilir, ne bağırıp çağırabilir.. Sadece susar ve beden olarak sana hiçbir şey yapamıyor olsada, düşünce olarak seni terk eder.. Ruhunda derin yaralar açarsın..Telafisi zor durumlara sokarsın..😔🤱🏻💜
Bol booll Yâ- Selâm zikri çek ( Rabbim Selamete çıkarsın, kolaylık ferahlık versin diye insaAllah) 💕
🌸 La havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil azim” 💕 diye tekrarla hep kuzum..
🌸 Kızına niyet alıp, “Allahümme ahsente halkî fe ehsin hulukî…” (Allah’ım! Yaratılışımı güzelleştirdiğin gibi ahlakımı da güzelleştir) .. Bunu bol bol okuu insaAllahh 💕 Rabbim yardımcın olsun, sabrını artırsın insaAllaah 🤲🏻🤱🏻💜