Dk72 biz de 2 ay 17 günlüğüz. Bizim de akşamları öyle oluyor. Kaka yapabilirse rahatlıyor öyle uyuyor. Gece muhakkak emziriyorsunuzdur bence gece uyanmasında ekstra 2 3 damla gaz damlasından verin. Kesinlikle gazını çıkarmadan geri uyutmayın. Gerekirse 1 saat daha uyanık kalsın. Emzirip yatırıyordum hep geceleri, şimdi sanırım reflü oldu kızçem. Habire kusmuğunu yutuyor. Artık hiç direk yatırmıyorum. Bir de bazı şeylerin zamanı olduğuna inanıyorum. 4 5 aya kadar çekeceğiz bu gazı ne yapalım 🥺