Mehmetmoms doktorum ilk etapta 3-4 saate uyandır demişti uyandırdım emzirdim ama emdiğini geri kustu 2 kez doktora anlattım. Keyif yapıyor bırak uyusun o zaman dedi. Şimdiler de 6-7 saat uyuyor uyandırmıyorum bazen gece uyanmış oynarken buluyorum. Açıkınca kendi uyanır ve beni de uyandırır öyle ağlar yani 😂 açıksa veya altını değiştirmeniz gerekse emin olun ki evladınız sizi rahat bırakmaz bizde 50 günlüğüz çok şükür hiç kan şekeri problemi yaşamadık. Doktorum iyi doyuyor o yüzden uyanmıyor demişti