Gls04 her bebek farklıdır benım kızım hiç dönmedi yüz üstü durmaktan nefret ederdi.. hala da dönmüyor. Ama yürüyor 😂 bu çocuk neden dönmüyor diye üzülüyordum sonra emeklemedi. Hep okurdum dönmesi gerek emeklemesi gerek falan diye. Bireysel farklılık işte. Her çocuk farklı oluyor. O Yuzden bize özel 🤗 çeşitli zamanlarda çeşitli şeyler yapabiliyorlar izle ve gör sıkma canını 🤗