Bayanlar merhaba 🌸 7 aylık Kızımda Egzama çıkmadan önce doktorumuz kan testi istedi , Kan testi çıkana kadar Alerji maması verdi belki süt ve süt ürünlerine alerjisi var diye düşündü… fakat 1 2 defa yaptım ama içiremedim pekmez koydum yine içiremedim. Neyseki alerjisi yok mamasına devam ediyorum.
1 2 defa kullandım mama 6 günlük filan eğer çevremde alerjik bebişiniz varsa 50 tl ye satacağım çöpe gideceğine faydalanın.. yazık günah 180 200 lira para vermiştik. 400 gram adı NEOCATE , gaziantep sofrasına yakınım ( Ugetam ).. almak isteyen olursa buyursun cayımı kahvemi içsin 🙏 Tabi alır mısınız bilmem ama yine de söylemek istedim aklınızda olsun🤭🤭