Oglum premature yenidogan yogunbakimda yatiyor bagirsak sorunu yuzunden nek denilen bir hastalik.. beslenmesi az az ve hergun sut sagip goturuyorum ama az oldugu icin doktor prematil ile destekliyor.. 2 saatte bir sagiyorum bol sivi vs damlalar vitaminler akliniza gelebilecek herseyi yaptim ama oglumun kokusu olmadan onu kucagima almadan gelmiyor bu sut.. sol gogsumden sadece 1 damla geldi bugun zor bela sagdan 20 cc sagdim gun boyunca 2 saat araliklarla aksama kadar toplam 20 cc.. oglum ciktiginda relaktasyon yardimi almak istiyorum duyan bile var mi? Kesilen sut yeniden geliyormus.. Istanbulda hangi hastanede veriliyor bu hizmet alan var mi acaba ? sol gogsumden artik gelmiyor sagdan da cok az sanirim kesiliyor.. emzirme poliklinigi nin relaktasyon bolumunu gordum internette bilmiyorum ne yapacagim ama doktor anne sutu ile beslenmezse hastaligi tekrar eder diyor.. Ne yapmam lazim yardimci olabilecek tecrubeli anneler var mi ? 1 aylik oldu oglum bugun, kucagimda buyuyemedi 😪 O iyi olsun yeter ki katlaniyorum ozlemine..