Kizim 17aylik. uykusu normalde duzenliydi. Dis gaz hastalik vs yok. Ortada gorunen bi sorunda yok. 22.00 gibi uyur. Gece 2 3 gibi kalkiyor. Gozunden uyku aktigi halde gulmek oynamak istiyor. Ve 4 5 e kadar suruyor bu. Gece gunduz ayrimi falan var normalde. Sabahta 9da kalkiyor hicbisey olmamis gibi. 2 haftadir mahfolduk babasi da bende. Daha oncede acilmisti bu tarz postlar. Nedendir sizce? Arastirdim bulamadim. Cozum bulan varmi acaba?