Benim bebeğim 6.5 aylık. Doktorumun önerisiyle kahvaltı olarak, lor peynir yumurta sarısı, alerji denemesini atlattıktan sonra çok az tahin pekmez gibi besinler veriyorum. 15:00 gibi öğlen uykusundan uyandıktan sonra, kuzu gerdan aldım haşladım uzun süre kemiklerini alıp geride kalan et ilik bunları blender a çektim ve az az bölüp dondurdum. Öğlen bu etten bir parça, donmuş kemik suyu, donmuş peyniraltı suyu bunları tencereye koyuyorum 1 tatlı kaşığı kadar bulgur koyuyorum. Evde hangi sebzeden varsa içine minik doğrayıp suyu çekinceye, sebzeler yumuşayana kadar pişiriyorum. Bu şekilde epey besleyici bir öğün olmuş oluyor. Öğünde et oldupu için yoğurt veya kefiri öğünle değil, saat 5-6 gibi veriyrum. Umarın anlatabilmişimdir her şeyi :) tabi geri kalan tüüüm zamanlarda emmeye devam. Sütü veya devam sütünü azaltmamaya özen gösterelim.
Sonnn olarak ta su veriyoruz su çok önemli✨